Jmenuji se Zdeněk Prášilík a jsem digitální marketér na volné noze.
Digitálnímu marketingu se věnuji přes deset let. Rozumím digitálním médiím, proto se soustředím hlavně na online. Věnuji se nalezitelnosti na internetu – SEO, PPC, související webové analytice a růstovým brandovým strategiím napříč digitálními mediatypy – od přímého nákupu médií, přes videoreklamu a programatický nákup v RTB. Vždy s měřením dopadu investic a jejich vyhodnocováním.
Plně vytížit odborníka na digitální marketing „in-house“ není samozřejmost. Jen toho správného profíka najít, trvá měsíce, někdy roky. Když takového digitála najdete, nemusí se potkat očekávání o kvalifikaci, náplni práce, jeho vytížení, nebo odměně. Neustále jej motivujete, staráte se o něj, investujete energii i mimo dopočitatelné finanční náklady. V celkových nákladech taková investice nemusí dávat vždy smysl.
V takových případech umím pomoci. Nabízím zkušenosti z různých vertikál, byznysových modelů a marketingových přístupů. Vždy založené na online.
Mé zkušenosti můžete koupit za cenu nesrovnatelnou s nákladem na specialistu na plný úvazek. K dobře vedené digitální strategii stačí někdy pouze desítky hodin měsíčně.
Pomohu vám identifikovat potenciál, definovat cíle a určit nejrychlejší cestu, jak se k nim dostaneme. Celý časový rámec, včetně prioritizace jednotlivých fází, řízení třetích stran a strategií.
Digitální marketing je oblast velmi široká. Není v silách jednoho člověka pojmout všechny disciplíny na špičkové úrovni. Kde mé znalosti do hloubky problematiky nestačí, spolupracuji se specialisty, profesionály, kteří se orientují pouze na konkrétní disciplínu.
Principy spolupráce:
- Vždy se snažím v první řadě porozumět byznysu. Pochopit značku, její hostorii, její misi. Kde se přidaná hodnota skutečně tvoří a kde je prostor, který lze s dostupnými prostředky využít.
- Přístup je osobní, férový. Často komunikuji bez obalu. Věřím, že jedině tak se lze konstruktivně rozhodovat a dříve se dopracovat k cíli.
- Edukativní styl spolupráce. Pochopení principů digitálního marketingu ve vašem týmu je pro mne důležité, abychom si navzájem rozuměli.