Kreativa reprezentuje značku, každý mediální prostor něco stojí, proto každý banner musí:
- přitáhnout pozornost
- předat message
- nejlépe navést k návštěvě webu proklikem
Díky technologiím (příklad uveden se SPACEBACK), využijete existující obsah vašich profilů na sociálních sítích. Do minuty máte krásný banner pro výkonovou či brandovou kampaň vaší značky. Ukážeme si příklad.
Z tohoto IG postu restaurace Kantýna: https://www.instagram.com/p/CLtyInLr2hs
do 60 sekund tento rotující videobanner 300×250 k okamžitému použití pro vaši kampaň (proklikem zobrazíte náhled). Tuto konkrétní kreativu potom můžeme zobrazovat v hladové hodiny – každý den třeba mezi 10 a 12 hod v operačním radiusu restaurace:

Proklikem zobrazíte náhled.
Vše co potřebujete, třeba už na sociálních sítích máte. Vizuál, message. Zbývá definovat zákazníka a naplánovat média.