SEO je královská disciplína nalezitelnosti na internetu.
I ten nejhezčí web je na nic, pokud není vidět a nejde najít. Aby najít šel, musí plnit co možná nejvíce z náročných standardů vyhledávačů. V Čechách dominuje Google, následovaný Seznamem zhruba v poměru 75 % / 20 %. Kolem 5 % tvoří alternativní vyhledávače jako Bing, Centrum, Atlas, DuckDuckGo nebo Yahoo.
Pokud neříká poměr stávající organické návštěvnosti jinak, věnuji se plnění standardů Google.
Nejčastěji po mně žádáte:
Technická a on-page SEO analýza
Od mapy stránek po strukturovaná data. Projdu váš web, využiji nástrojů, posbírám data, která interpretuji na 15-30 stranách výstupu. Doba dodání zpravidla do 10 pracovních dní od objednání. Výstupem technické on-page SEO analýzy je:
- Dokument technické SEO analýzy – s výčtem kontrolovaných oblastí, nalezených nedostatků s popisem jejich nápravy, manažerským shrnutím a prioritizací (běžně 20-30 stran nosných informací v pdf). Více stran znamená, že web na tom zpravidla není technicky dobře. Rekord je 32 stran.
- Podkladový dokument se spoustou dat ve formátu XLSX (přehledně formátovaných 18-22 listů s daty).
Strategická Analýza klíčových slov
- Dokument analýzy ve sdíleném Spreadsheetu – kde můžete svévolně filtrovat
- Na vyžádání offline záloha ve formátu XLSX, určena ke svévolné editaci.
- Analýzu klíčových slov doporučuji v tandemu se SEO analýzou plnění technických standardů vyhledávačů.
Analýza odkazového profilu (off-page analýza)
Průběžné rozšiřování odkazového portfolia – Linkbuilding
Linkbuilding je rozdílová aktivita u již technicky a obsahově vymazleného webu. Pomáhá zvyšovat autoritu konkrétní stránky či domény, díky níž je web úspěšný v prostředí internetu. Linkbuilding je průběžná a dlouhodobá aktivita, která přivádí návštěvníky a zlepšuje vnímání webu z pohledu vyhledávače, což se projevuje lepšími pozicemi a tím objemem návštěv z organického vyhledávání.
Příprava zadávací dokumentace pro nový web
Aby nové řešení respektovalo standardy již od začátku a nebylo zapotřebí víceprací a časově náročných předělávek.
Na míru připravený manuál – jak dělat / jak nedělat / co přidat / na jaké SEO vychytávky nezapomenout při stavbě nového webového řešení. Technická zadávací SEO dokumentace je nutná pro maximální využití potenciálu vyhledávání – startovní indexovatelnost, průchodnost pro crawlery, aby web plnil už na startu co možná nejvíce ze standardů vyhledávačů (sitemap, robots, rychlost načítání, htaccess, ..).
![SEMrush logo](https://www.digitalnavolno.cz/wp-content/uploads/2021/08/semrush-logo-min.png)
![Google Search Console logo](https://www.digitalnavolno.cz/wp-content/uploads/2021/08/Google-Search-Console-logo-GSC-100px-min.png)
![Google Analytics logo](https://www.digitalnavolno.cz/wp-content/uploads/2021/08/Logo_Google_Analytics-min.png)
![](https://www.digitalnavolno.cz/wp-content/uploads/2021/08/MM-logo-100-px-min.png)
![Screaming Frog logo](https://www.digitalnavolno.cz/wp-content/uploads/2021/08/screaming-frog-logo-long-min.png)
![](https://www.digitalnavolno.cz/wp-content/uploads/2021/08/collabim_m_cmyk-logo-min.png)
Hledáte partnera pro SEO? Nebo jen technický audit? Napište mi.
* Vaše osobní údaje (jméno, emailová adresa, případně telefon) jsou v bezpečí. Budou zpracovány podle zásad ochrany osobních údajů, které vycházejí z české a evropské legislativy. Stisknutím tlačítka „Odeslat“ souhlasíte s tímto zpracováním pro další komunikaci k zaslané poptávce, či dotazu, po dobu max. 5 let. Svůj souhlas můžete kdykoliv zrušit. Více informací o nakládání s osobními údaji.